fredag den 23. september 2011

Velkommen til min blog.

Hej, jeg hedder Laura. Jeg er 14 år. Jeg bor i en lille by i Nordsjælland. Jeg går i niende klasse på Endrupskolen. Jeg er ved, at være rigtig skole træt, derfor glæder jeg mig utrolig meget til, at jeg skal på efterskole efter sommerferien. Jeg har 3 søskende, Gustav (18 år), Marie (20 år) og Amanda (22 år), dvs. jeg er den yngste i min familie. Jeg har en hund der hedder Basse, ham er jeg super glad for, hvis jeg ikke havde ham, ville jeg ikke kunne sove om natten. Jeg lider at mørkeskræk, jeg tør derfor ikke gå på toilettet om natten, fordi jeg er bange for, at der står en mand i brusekabinen.
Jeg spiller fodbold i min fritid. Jeg har ikke købt noget nyt tøj siden sommerferien sluttede, hvilket er ret vildt. Jeg har et væddemål med min mor om, at hvis jeg ikke køber noget ny tøj inden Efterårsferien, vil hun betale for alt det nye tøj,  et tilbud jeg ikke kan sige nej til.

Jeg er rigtig glad for at shoppe, også selvom jeg ingen penge har, så gør jeg det alligevel.
Jeg er afhængig af Facebook, Tumblr og Elevintra (LOL).

I fremtiden ser jeg mig selv som en, der har gennemført gymnasiet og bor i New York og studere på New York Art and Design School.. Det i hvert fald min drøm.


På denne blog skal i nok forvente, at se en masse billeder og en del indlæg. Lige nu er jeg bombet med en masse ideer, og de skal selvfølgelig snart ud.

Jeg vil sige at i selvfølgelig er villige til at kommentere så meget i vil, det ville i hvertfald være rart med en kommentar her og der.

I får lige et billede af mig med på vejen:



Jeg håber i kan lide, hvad i ser.

Kys kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar